27 lipca

Kwiecista torba z materiału

Od kilku miesięcy mam straszne parcie na szycie, zwłaszcza toreb. Jedna dla mnie, druga dla siostry, jeszcze kolejna dla koleżanki... Powoli przybywają kolejne torby i torebki, a ja nie nadążam ze zdjęciami! 

Jednak tę jedną muszę Wam koniecznie pokazać. Powód jest prosty - to moja ulubiona torebka, która idealnie nadaje się do noszenia latem, a kolorowe kwiaty poprawiają humor nawet w najbardziej pochmurne i burzowe dni. 




Podobnie jak w przypadku wcześniejszych toreb - również i ta powstała podczas weekendu u Chłopaka. Cóż, powiedziałam mu na wstępie, że jak już usiądę do maszyny, to nie ma zmiłuj i będę szyć, dopóki coś z tego nie wyjdzie! ;) 

Jednak byłam tak bardzo zafascynowana tym kwiecistym materiałem i spieszyło mi się przy maszynie, że nie obyło się bez wpadki... 

Normalnie przymocowane ramię przyszyte jest po jednej stronie torby, a ja (jakim cudem?!) przyszyłam oba ramiona w taki sposób, że każde z nich przechodzi nad zamkiem. I jeśli torebka jest wypchana szpargałami - nie można jej wygodnie założyć. Chyba że... pokrzyżuje się ramiona! Jest to jakiś plus - nie ma obaw, że uliczny złodziejaszek zedrze torebkę z ramienia. :)




Wnętrze torebki jest w kolorze jasnoróżowym, więc nie gryzie w oczy. Jedno, czego żałuję - nie zrobiłam żadnej kieszonki, przez to mniejsze pierdółki latają po torbie w te i wewte... Nie ma jednak tego złego - w planach mam uszycie organizera do torebki. ;) 



Moją torbę, pełną kolorowych kwiatów, zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨