07 marca

Pan Kupsztal, czyli Nie-Kupna Poduszka

Dzieci mają często nietypowe zainteresowania, a co za tym idzie - także życzenia odnośnie urodzinowych prezentów. Co prawda na ten pomysł wpadła moja najstarsza siostra, ale młoda i tak się ucieszyła z oryginalnej poduszki, a cała rodzina ma teraz KUPĘ śmiechu. Dosłownie.  
Przedstawiam Ci...

Poduszka jak emotka kupa Pan Kupsztal - Adzik tworzy

...Pana Kupsztala!


Szycie Pana Kupsztala vel kupnej poduszki zaczęłam dzień przed urodzinami młodej - bo przecież nie ma to jak robienie prezentu na ostatnią chwilę (matko jedyna, muszę zmienić te szalone nawyki!).

Z resztek białej tkaniny wycięłam oczy i buźkę przyszłej kupy, a markerem do tkanin machnęłam na gałkach ocznych szkic źrenic (żeby czasami nie przyprawić poduszki o zeza, tego byłoby za wiele).
Planowałam całe źrenice zmalować markerem, ale większą powierzchnię tkaniny pokryłby słabo... W ruch musiała więc pójść również akrylowa farba.

szycie poduszka jak emotka kupy - Adzik tworzy

szycie poduszka jak emotka kupy - Adzik tworzy

Poduszka jak emotka kupy - skąd pomysł na jej uszycie?

Pomysł na kupną poduszkę nie wziął się ot, znikąd - dla młodej temat kupy to żadne tabu! 
Wiadomo, że dzieci bywają bezpośrednie, bardzo szczere i otwarte, ale z Nikolą o kupach można by gadać godzinami... Jej się to chyba nigdy nie znudzi. 
A ja? Cóż, jako zootechnik mogę powiedzieć, że dla mnie ten temat to też nie tabu, niejedną kupę widłami przerzuciłam, poza tym robić kupę rzecz ludzka, ale NIGDY nie podejrzewałabym samej siebie o to, że kiedyś przyjdzie mi uszyć taką poduchę. 

I że - mimo swego gównianego charakteru - wyjdzie tak urocza!

szycie poduszka jak emotka kupy Pan Kupsztal - Adzik tworzy

Tak kupny projekt trzeba było opić już w trakcie tworzenia. I nie, żeby coś, ale ręce po łokcie trzymałam w kupowatej poduszce, żeby porządnie wypchać ją kulką silikonową. Kurcze, jakie to szycie niespodziewane przeżycia zapewnia!

Poduszka-kupa, czyli Pan Kupsztal

Tak wygląda tył poduszkowego Pana Kupsztala
 
szycie poduszka jak emotka kupy Pan Kupsztal - Adzik tworzy

A z przodu ma taką wesołą mordeczkę!
 
poduszka jak emotka kupy Pan Kupsztal - Adzik tworzy

Młoda - w sensie siostrzenica - poduszkę przetestowała i stwierdziła, że da się ją i przytulać, i na niej spać. Jest miękko, pluszowo i wesoło!

Najstarsza siostra pstryknęła mi jeszcze pamiątkowe zdjęcie z Panem Kupsztalem (to też dlatego, że po uszyciu poduszki nie zdążyłam jej sama sfotografować u siebie). 
Niby gówniane selfie, ale uśmiech na twarzy jest! 😉

szycie poduszka jak emotka kupy Pan Kupsztal - Adzik tworzy


Z innych rzeczy "dla dzieci" zmajstrowałam wcześniej m.in.

Skoro jesteśmy przy kupnych tematach, to podzielę się z Tobą moimi refleksjami odnośnie prezentów.
Mogłam kupić "gotowca"? Mogłam. 
Byłby fajny? Na pewno. 
Lecz nie tak fajny jak nie-kupny prezent!
No i gdzie dostałabym taką pluszową z zewnątrz i wieeelką kupo-poduchę z tak uroczym spojrzeniem? 

Bo czasami jest tak, że nawet jeśli wyjdzie Ci jedna wielka kupa, to prezent i tak warto zrobić własnoręcznie! 😉 

Też chcesz wykonać upominki dla bliskich? Sprawdź listę pomysłów DIY na prezenty - na ten moment (listopad'21) zgromadziłam ponad 20 inspiracji wraz z instrukcjami z tworzenia projektów krok po kroku. Spróbuj, może i Tobie spodoba się majstrowanie upominków własnymi rencami

1 komentarz:

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨