23 sierpnia

Torebka w kolorowe serducho

Jestem dziś w świetnym humorze, a to za sprawą czegoś, co planowałam i zapowiadałam już ładnych kilka tygodni temu. Pamiętacie jeszcze kolorowe serducho, które pokazałam w lipcu na fejsbuszku? Ten szyciowy projekt nareszcie dobiegł końca i mogę Wam dziś zaprezentować torbę z wielkim, kolorowym serduchem!



Serce jest naszyte na przodzie torby. A sama torebkaa powstała z grubszego, jeansowego materiału. Jest nie do zdarcia!


Z uwagi na to, że wnętrze też się liczy - do środka torby wszyłam kwiecistą poszewkę. Pamiętałam też o podwójnej kieszonce na telefon i drobiazgi, żeby nie szperać później po całej torbie w poszukiwaniu jednej rzeczy. ☺


Torba wyszła bardzo duża, jest pojemna, gruby materiał zapewnia wytrzymałość, a kolorowa naszywka dodaje uroku. Czego chcieć więcej?


Paski w torbie są dość długie, dzięki czemu można ją nosić na kilka sposobów:

  •  nosić na jednym ramieniu,
  •  założyć "po skosie" (tzn. paski torby zarzucamy na lewe ramię, a korpus torby mamy na prawym biodrze i na odwrót),
  •  albo skracamy sobie paski przez zawiązanie supła (jak na zdjęciu poniżej; taki supeł da się odwiązać) i nosimy torbę w ręce.



Jeśli zaglądacie na mojego fanpage'a (KLIK) to już pewnie doszły Was słuchy o konkursie. A jeśli dopiero teraz się o tym dowiedzieliście to serdecznie zapraszam Was w moje skromne fejsbuszkowe progi i zachęcam do udziału w zabawie. :) Można wygrać m.in. torbę, którą dziś pokazałam. Jeśli przypadła Wam ona do gustu - wystarczy, że napiszecie pod postem konkursowym o tym co się Wam u mnie spodobało. 

3 komentarze:

  1. Super torba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY SERCE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie torby! Dziękujemy za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE. Serdecznie pozdrowienia od całego zespołu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Dziękuję, za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨