30 marca

Dziwny piórnik? Wnętrze też się liczy!

Jeśli należycie do osób, które cenią sobie przede wszystkim wygląd zewnętrzny, a na wnętrze macie wyrąbane - no cóż, mój szyty wieloryb raczej Was nie zachwyci. 
Mam jednak nadzieję, że dla większości z Was wnętrze jednak ma znaczenie! Zaraz zobaczycie jak wiele potrafi ono zmienić.☺

jak uszyć piórnik


I tak, z wieloryba, zrobiła się saszetka z możliwością funkcjonowania jako schowek na kredki i pisaki. Czyli zestaw do rozplanowywania i szkicowania projektów idealny!

szycie piórnik z materiału

Musiałam dodać takie kwiatowe wnętrze do tej zewnętrznej zieleniny (za którym to kolorem zresztą nie przepadam), żeby zabić nudę. Kwiatowy materiał baaardzo mi się podoba i przyjemnie kojarzy mi się z wiosną. 


jak zrobić piórnik z materiału

Saszetka miała posłużyć jako etui na porozwalane po całej chacie druty do dziergania, ewentualnie także na schowek do szydełek, aczkolwiek zagalopowałam się z wycinaniem kawałków tkaniny... Po zszyciu projekt wyszedł za duży, więc nawrzucałam do środka mnóstwa kredek oraz ołówków, bo w dotychczasowym piórniku już się nie mieściły.
W przypadkowy sposób, zamiast saszetki na nie-wiadomo-co, zyskałam nowy piórnik!

Jeśli także masz ochotę na nowy gadżet lub planujesz sprawić radochę swojemu dziecku - zobacz instrukcje jak uszyć piórnik przypominający ulubione zwierzątko (niekoniecznie musi to być wieloryb bez płetw i ogona).☺


szycie na maszynie - piórnik

I co, nadal uważasz, że wnętrze się nie liczy?☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨