piątek, 24 lipca 2015

Hedwiga i Kamień Filozoficzny

Na fejsbukowej stronie BEADS.pl trwa konkurs na biżuteryjną pracę wykonaną z produktów pochodzących ze sklepu beads.pl.
Postanowiłam zmajstrować coś na tę okazję i oto jest - naszyjnik pt. "Hedwiga i Kamień Filozoficzny". 


Zdjęcie konkursowe możecie obejrzeć w albumie "Wielki Konkurs 2015"



Uwielbiam czytać opowieści o Harry'm i jego przygodach, zapominam wtedy o całym świecie... A jak książka dobiegnie już końca - nadchodzi istna nawałnica pomysłów! Problem tylko w tym, że większości z nich nie potrafię (póki co?) zrealizować tak, jak je sobie wyobraziłam. Jednak z pomocą przychodzą zawieszki takie jak ta sowa Hedwiga. 


W jej szponach zaczepiłam fasetowaną łezkę.
Tak przygotowaną do lotu Hedwigę zawiesiłam na fragmencie łańcuszka pomiędzy dwoma gałązkami, które symbolizować mają Zakazany Las znajdujący się obok Hogwartu. 




Szykuje się wyprawa do biblioteki po kolejną część Harry'ego Potter'a, ale Hedwiga zdążyła jeszcze na krótką sesję z książką. ;) 





Mam nadzieję, że naszyjnik z Hedwigą przypadł Wam do gustu. :) 

W najbliższym czasie pewnie zaszyję się przy maszynie - mam chrapkę na nową kopertówkę, a sama się przecież nie zrobi! Więc znikam, i do zobaczenia wkrótce!