piątek, 19 czerwca 2015

Nominacja do LBA

Dzisiaj, wyjątkowo, nie będzie opowieści o malowanych koszulkach i wyplataniu bransoletek,gdyż... Zostałam nominowana do LBA przez Olę z bloga A Little Bit Of Magic!

Ale co to w ogóle jest LBA? Jest to skrót od "Liebster Blog Award" - nominacja ta otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Przyznaje się ją mniej znanym i obserwowanym blogom, dzięki czemu mają one możliwość uzyskania rozgłosu i dotarcia do osób, które danego bloga jeszcze nie miały okazji poznać.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która nominowała nas do LBA. Następnie nominuje się 11 osób (informuje się je o tym!) i zadaje się 11 pytań każdej z nich. Ponadto, nie można nominować bloga, przez którego samemu otrzymało się nominację. I to chyba najważniejsze, co w tym temacie trzeba wiedzieć.

No to teraz pora odpowiedzieć na pytania od Oli:



1. Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
Hmm... Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Nie ma jednej jedynej najważniejszej dla mnie osoby, bo jest to całe grono ludzi - członkowie najbliższej rodziny, Chłopak, psiapsióły z którymi znamy się od podstawówki (łooo, będzie już 15 lat!). Nie chcę też nikogo faworyzować, ale do tego grona mogłabym podpiąć jeszcze mojego obecnego kardiologa xD (to już raczej jako fachowca, a nie kogoś mi bliskiego).

2. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Kontakt ze zwierzętami! Jakoś mnie to uspokaja i schodzi ze mnie całe napięcie jak mam obok siebie jakiegoś czworonoga (aczkolwiek towarzystwem węża też nie pogardzę). :)
Poza tym jest też rękodzieło - gdy np. wymyślę jakiś projekt, zacznę malować go na bluzce, ślęczę kilka godzin z pędzlem w ręku otoczona zewsząd farbami w różnych kolorach i wreszcie ukończę to moje dzieło - jestem i szczęśliwa, i spełniona. Zwłaszcza gdy efekt końcowy przerósł moje oczekiwana i przekonuję się, że jednak potrafię! :)


3. Czy lubisz czytać książki? Jeśli tak, to dlaczego?
Uwielbiam! Książki nie tylko rozwijają wyobraźnię, poprawiają słownictwo (bla bla bla), ale przede wszystkim można się przy nich zrelaksować, zapomnieć o problemach i przenieść się w świat fantazji!
Niektórzy mogą co nieco kojarzyć, że namiętnie czytam "Harry'ego Potter'a". ;) W książce jest opisanych mnóstwo zabawnych sytuacji i przygód, których nie pokazano w żadnej filmowej wersji, a szkoda... To kolejny powód, dla którego lubię czytać.  


4. Gdybyś miała ostatni dzień w życiu, co byś zrobiła?
Gdybym wiedziała, że to mój ostatni dzień? Pewnie spisałabym testament, żeby rozdzielić mój skromny dobytek, a później odezwałabym się do znajomych i zaprosiła ich na wielką imprezę! W międzyczasie zeżarłabym cały słoik Nutelli i opychałabym się Rafaello... ;D

5. Napisz jedno słowo, które opisuje Twój charakter. Napisz dlaczego.
Uparta. Podobno. Chociaż to raczej zgodne z prawdą - jak się na coś uprę, to nie odpuszczam. 

6. Jakie miejsce najbardziej chciałabyś odwiedzić?
Kiedyś chciałam polecieć do Australii, zobaczyć w naturze koale, kangury i inne zwierzaki... A teraz marzy mi się odwiedzić zoo we Wrocławiu, zwłaszcza, że mają Afrykarium i Oceanarium, no czego chcieć więcej? 

7. Do czego masz słabość?
Do słodyczy, a przede wszystkim - do czekolady! I do chrupek. I jeszcze do bigosu, mmm! Nie wspomnę nawet o smalcu ze skwarkami... Jedzeniu się nie oprę!

8. Jeżeli miałabyś spędzić rok na bezludnej wyspie, jaką jedną osobę byś ze sobą zabrała?
Pewnie Chłopaka, byłoby zabawnie! Z nim na pewno bym się nie nudziła.

*Pytanie nr 9. chyba gdzieś zeżarło... W ramach tego pokażę Wam mój twórczy bajzel.
Rysunki znad biurka nie są mojego autorstwa, zmalowała je młodsza siostra ("anatomia" królika rozwala mnie najbardziej).





10. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem z książki?
Hmm, chyba Hermiona z "Harry'ego Potter'a". Czasem włącza mi się tryb "mądrali" i poprawiam rodzinkę bądź rzucam zootechnicznymi ciekawostkami na prawo i lewo, niemal jak Hermiona gdy po raz kolejny tłumaczyła Harry'emu i Ron'owi, że " w Historii Hogwartu przecież jest napisane...".

11. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać?
Na pewno nie niewidzialność! Jestem zbyt niska i drobna, więc już teraz ciężko mnie dojrzeć, zwłaszcza w tłumie. Postawiłabym raczej na umiejętność latania. Bo w sumie tego nie potrafię, a zabójczy wzrok niczym laserowe spojrzenie oraz przeobrażanie się w szalonego Hulk'a (jednak bez zieleni) już teraz mi się zdarza. ;)


Przyszła pora na moje nominacje! Oto i one:

1. Ściegiem do celu - świetny blog o szyciu! Kto z Was zaczyna swoją przygodę z szyciem lub chce to zrobić, ale jeszcze się waha - niech sobie tam zerknie, bo naprawdę warto! 

2. Asia majstruje - jej odnowione krzesło sprawiło, że z wrażenia niemal spadłam ze swojego! ;) 

3. QC Jagoda bransoletki z żywicy, które wykonała wyglądają smakowicie (zwłaszcza ta z M&M'sami).

4. Koralikowy Świat - na blogu Agi pojawiają się cudowne prace - bo czy ta szydełkowa zeberka nie jest przecudna? :)

5. Cuckoo - trafiłam na jej bloga już dosyć dawno, ale od razu zakochałam się w jej plecakach!

6. Blan - Art handmade - na blogu Blanki zobaczycie śliczne i pełne uroku filiżanki. Ale to nie są zwykłe filiżanki, są ręcznie malowane! :)

7. Odtwórczo - czyli blog m.in. o ręcznie malowanych torbach oraz o cudach z masy solnej. A jej minionkowy t-shirt jest fantastyczny!

8. Manufaktura Szaraka - tutaj zobaczyć możecie modelinowe (i nie tylko) prace Magdy. Jej ciasteczko-pieguska najchętniej schrupałabym ze smakiem (gdyby tylko nie był z modeliny... ;).

9. Nevermind Factory, czyli blog prowadzony przez Łośka. Co tam zobaczycie? Między innymi jak wykonać zawieszkę "kulę śnieżną" (nie wiem jak Wy, ale ja mam już przygotowane buteleczki i brokat, ogarnę resztę niezbędnych rzeczy i też spróbuję zrobić swoją zawieszkę).

10. Kreatywny Bazarek, na którym Agata organizuje co miesiąc kreatywne wyzwania kwiatowe (wszystkich rękodzielników zachęcam do udziału).

11. Barbar Crucifixus - dzięki jej instrukcjom wykonałam swój pierwszy łapacz snów, i to tak z dnia na dzień (a wcześniej zabierałam się do tego przez kilka długich tygodni)!

Jakoś tak wyszło, że nominowane przeze mnie osoby również tworzą - różnymi technikami, na różnych materiałach... I jak tak czytam Wasze blogi to widzę, że macie z tego radochę! Z tego powodu niektóre pytania będą dotyczyć również Waszych rękodzielniczych pasji. ;D
No to jedziemy z koksem!

1. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem?
2. Jakie są Twoje zainteresowania (oczywiście poza rękodziełem)? 
3. Kto jest Twoją inspiracją?
4. Co najbardziej lubisz tworzyć?
5. Co zwykle wytrąca Cię z równowagi?
6. W jaki sposób zarażasz ludzi swoją pasją?
7. Co motywuje Cię do działania?
8. Co sprawia, że jesteś jedyna w swoim rodzaju? ;)
9. Jakie jest Twoje życiowe motto?
10. Co uważasz za swój największy dotychczasowy sukces?
11. Słuchasz muzyki podczas malowania/szycia/klejenia/rzeźbienia itd.? Jeśli tak - podziel się ulubionymi hitami! ;D

Mam nadzieję dziewczyny, że nie będziecie mieć mi za złe tego, że wybrałam właśnie Was oraz Wasze blogi do udziału w tej zabawie. I odpowiadajcie jak Wam to pasuje - zwięźle albo walnijcie wypracowanie (ja i tak przeczytam :).
To by było na tyle. Do zobaczenia wkrótce!