piątek, 15 maja 2015

Czas na niespodziankę! KONKURS!

Witajcie, jak się macie?
Pamiętacie może makramową, tęczową bransoletkę z jednorożcem? Pokazywałam Wam jak można wykonać podobną bransoletkę - plecioną, z zawieszkami i innymi ozdobami. 

Jednorożec mknący na tęczy w stronę gwiazd, ach! Nawet cukierkowe, różowe barbie go nie przebiją! 


A kojarzycie naszyjnik, który stworzyłam specjalnie na walentynkowy konkurs na blogu Danutki


Powychodziły mi wtedy irytująco niebieskie zdjęcia (w późniejszym czasie wyjaśniło się dlaczego tak się stało). Serce jest dwukolorowe - fioletowo-różowe (przez błękitną poświatę fiolet wygląda jak kobalt, niestety), wykonane z pasty modelarskiej. I dynda sobie na łańcuszku w złotym kolorze. 

Nadszedł czas, żeby pokazać Wam coś jeszcze - uszytą przeze mnie torbę (o manii szycia jaka mnie przy jej tworzeniu dopadła opowiem innym razem), która idealnie przyda się na zakupach. Oto i ona!


Do jej uszycia wykorzystałam przyjemny w dotyku (i dla oka) materiał m.in. z amerykańską flagą. 


Żeby była bardziej "na wypasie" - do jej wnętrza wszyłam poszewkę z materiału w szerokie beżowo-brązowe pasy. Wewnątrz są również dwie kieszonki, do których można włożyć telefon czy klucze. 


Spodobały się Wam te rzeczy? Wszystkie? A może tylko jedna? 

Mam do Was jeszcze jedno pytanie - czy macie ochotę otrzymać jedną z tych prac - tęczową bransoletkę, naszyjnik z serduchem lub zakupową torbę?
Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi twierdząco, to... nadszedł czas na niespodziankę!
Na moim fanpage'u - Adzik tworzy - rozpoczął się dziś konkurs, w którym nagrodami są właśnie zaprezentowane dzisiaj rzeczy. A na czym ten konkurs polega?
Nagrody są ponumerowane od 1. do 3. W komentarzu pod postem konkursowym wystarczy napisać numer nagrody, którą chciałybyście/ chcielibyście wygrać i w ciekawy sposób uzasadnić swój wybór. Dobry humor mile widziany! ;)
Trzy osoby wyłonione przez głosowanie - czyli autorzy komentarzy z największą ilością polubień - zostaną nagrodzone (po jednej nagrodzie dla każdego zwycięzcy).
Można zapraszać swoich znajomych do głosowania na dany komentarz (znajomi nie muszą polubić strony na Facebook'u, jednak będzie mi bardzo miło jeśli się im u mnie spodoba).
Konkurs trwa od dzisiejszego dnia, tj. 15.05., do 30.05.2015 do północy.
Wyniki zostaną ogłoszone 31 maja. 


 Zasady oraz pełny regulamin znajdziecie w poście konkursowym TUTAJ.
Zachęcam Was gorąco do spróbowania i wzięcia udziału w konkursie, gdyż nagrody już czekają na swoich przyszłych właścicieli!
PS I jeszcze jedna ważna informacja - spośród głosujących zostanie losowo wyłonionych 5 osób, dla których przewidziana jest niespodzianka.
Wszystkim chętnym do udziału w konkursie życzę powodzenia!