06 maja

Rzemykowe bransoletki - 12 znaków Zodiaku

Może przywiązujecie do daty swoich urodzin większą lub mniejszą wagę, ale i tak pewnie każda/każdy z Was zna swój znak Zodiaku. Dla niektórych osób liczy się m.in. zgodność własnego znaku ze znakiem drugiej połówki, niektórzy twierdzą, że osoby urodzone np. pod koniec stycznia - czyli Wodniki - są nowoczesne i nie lubią obowiązków domowych.
Co by nie było, chcę Wam dzisiaj pokazać 12 znaków Zodiaku w wydaniu biżuteryjnym, a dokładniej - jako bransoletki!
12 to niby nie tak dużo, ale - gdy zerknie się na taką kolorową gromadkę - wydaje się być tego sporo... 


A każdy znak występuje tylko raz, żaden się nie powtarza!
Zawieszki są dwustronne, na przykładzie Wodnika możecie zobaczyć jak to wygląda.


Poniżej jest jeszcze Byk... 


...i Panna.


Doszłam do wniosku, że pokazywanie każdej bransoletki po kolei może być nieco przytłaczające i za długie. Ale bardzo chciałam pokazać Wam wszystkie 12 bransoletek, dlatego po raz kolejny pobawiłam się w Picmonkey i zrobiłam kolaż, na którym nie zabrakło żadnego ze znaków Zodiaku!


Macie ochotę na instrukcje wykonania rzemykowej bransoletki? Proszę bardzo - KLIK. :)

* * *
Ostatnio trafiłam na Linkowe Party u Diany i... zobaczyłam tam mnóstwo świetnych prac! W wolnej chwili sprawdźcie sami, co możecie tam znaleźć, bo naprawdę warto. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨