poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Na ostro i na słodko

Cześć i czołem!
Natrafiłam jakiś czas temu na kolczyki z zawieszkami-żyletkami. Od razu wpadły mi one w oko, więc postanowiłam stworzyć własną wersję ostrych jak żyleta kolczyków!
Zawieszki niby takie same, ale wystarczyło dodać po małej, ozdobnej srebrnej kulce oraz po krwistoczerwonym koraliku, żeby uzyskać jeszcze ciekawszą i oryginalną ozdobę. 



A teraz - na słodko!

Zamotałam się ostatnio w sznurki i łączniki, w związku z czym uplotłam kilka nowych, różnokolorowych bransoletek.


Uroczy łącznik w kształcie serca (istne maleństwo) ze sznurkami nylonowymi w kolorze czerwonym. 
Na obu końcach bransoletki oraz po obu stronach łącznika dodałam srebrne kulki, dzięki czemu bransoletka jeszcze bardziej przykuwa wzrok! 



Tutaj już nie było czego zaplatać, ale palce i tak bolały mnie od nakładania ozdobnych kulek na rzemienie. 
Na szczęście, warto było się chwilę pomęczyć, żeby ukończyć to cudeńko.