16 stycznia

Uwolnij ptaka - B.Jurasz. Recenzja książki

W ramach BookTour organizowanego przez Martę z bloga Rudym Spojrzeniem miałam okazję przeczytać książkę Beaty Jurasz pt. "Uwolnij ptaka". 
Jakie są moje odczucia po jej przeczytaniu? O czym przypomniała mi autorka? Po przeczytaniu dzisiejszej recenzji wszystkiego się dowiecie! 

"Uwolnij ptaka" B. Jurasz u Adzika - prawda że świetne towarzystwo? ;)



"Uwolnij ptaka" nie jest powieścią przygodową, to książka motywacyjna. Aczkolwiek dzięki wspomnieniom autorki sama mogłam przypomnieć sobie o swoich dziecięcych zabawach i przygodach (aż się łezka w oku kręci!). :) 

Po lekturze możemy pozytywniej spojrzeć na otoczenie, ale przede wszystkim na siebie!
Wiele osób nie potrafi znaleźć dobrych rzeczy w codziennym życiu, lubimy marudzić (a to źle). A jednak warto zobaczyć siebie w innym świetle, nauczyć się nie tylko pozytywnego myślenia, lecz również przyjmowania komplementów (na które drogie Panie i Panowie zasługujemy! ;). 

W książce znaleźć można wyzwania, dzięki którym może nie zmienimy od razu całego swojego życia, nie pozbędziemy się wszystkich problemów, a na świecie nagle nie nastanie  całkowity pokój, ale NA PEWNO pomogą one rozpocząć w Nas małe zmiany. I tutaj warto powiedzieć, że od małego kamyczka może rozpocząć się wielka lawina, czyż to nie prawda? :) 


Podoba mi się, że autorka jest w swojej książce bezpośrednia i na swoim przykładzie pokazuje, że również te złe wydarzenia z życia mogą nakierować człowieka na coś dobrego i lepszego. 
Również życzenia od pani Beaty, na zakończenie każdego rozdziału, dodają skrzydeł i aż chce się działać! 


Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Book Tour bądź o autorce książki, to zapraszam Was na 
blog Rudym Spojrzeniem
oraz fanpage Beata Jurasz.


Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak zabrać się do realizowania zarówno tych mniejszych, jak i nieco większych celów w życiu i marzeń. Niektóre trzeba będzie odkurzyć po tym jak trafiły w kąt, ale przecież nikt inny za mnie moich marzeń nie spełni ani nie przeżyje za mnie mojego życia. 
Warto się zastanowić właśnie nad tą ostatnią kwestią i przestać odkładać siebie oraz swoje plany na później

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨