sobota, 1 października 2016

PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ (II edycja) - Czyli wymieniamy się książkami!

Drogie mole książkowe, zapaleni czytelnicy! To akcja w sam raz dla Was! Zapraszam Was dziś do wspólnej wymiany książkowej!



O co chodzi z tą całą wymianą? 

Akcję "PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ" zorganizowała Magda z bloga Save The Magc Moments oraz Dagmara z bloga Socjopatka

Przeczytaj i Podaj Dalej - międzyblogowa wymiana książkowa
Zobacz wydarzenie na Facebook'u (klik)

Jeśli masz na półce książki, których już nie przeczytasz - podczas tej akcji możesz powymieniać się z innymi blogerami i zyskać nie tylko nowe pozycje do czytania, ale i poznać ciekawe osoby. To co, piszesz się na to? 
Nie musisz prowadzić bloga, żeby wziąć udział w zabawie! No i jak tu się nie skusić na książkowe wymiany? ;)

Z początku myślałam, że będę mieć do wymienienia się tylko 4-5 książek. Jednak poszperałam w swoich zbiorach, zrobiłam porządki i... znalazłam ich o wiele więcej! 


Od siebie na wymianę mam: 


  1. WYGNAŃCY RAJU - Elżbieta Wojnarowska 
    Stan: Bardzo dobry/idealny 

  2. MOST PRZEZ STYKS - Zygmunt Krzyżanowski - wymiana z Pierwsza Dama 
    Stan: Idealny
    Okładka twarda



  3. SEIZURE - Robin Cook
    Stan: Bardzo dobry/idealny 
    Okładka twarda
    KSIĄŻKA ANGLOJĘZYCZNA! :)



  4. LILITH - Alina Reyes - wymiana z panią Barbarą :)
    Stan: Idealny




  5. UPIÓR Z PLAYBACKU - Eugeniusz Dębski
    Stan: Bardzo dobry

  6. CÓRKA MORZA. SZTORM - Trine Angelsen
    Stan: Bardzo dobry




  7. KOKTAJL MLECZNY - Sarah Mlynowsky 
    Stan: Bardzo dobry/dobry

  8. DZIENNIK BRIDGET JONES: W POGONI ZA ROZUMEM - Helen Fielding
    Stan: Bardzo dobry




  9. NOTATKI PRZYSZŁEJ MATKI - Risa Green
    Stan: Bardzo dobry




  10. NIEWIARYGODNE PRZYGODY ALFREDA KROPPA - Rick Yancey
    Stan: Idealny
    Okładka twarda




  11. Poradnik jeździecki ZROZUMIEĆ KONIA - Isabelle von Neumann-Cosel-Nebe 
    Stan: Bardzo dobry

  12. Poradnik jeździecki JAZDA KONNA DLA POCZĄTKUJĄCYCH - Kurt Hoffman
    Stan: Bardzo dobry




  13. Encyklopedia Audiowizualna Britannica. Zoologia I + płyta CD
    Stan: Idealny
    Okładka twarda



A czego szukam?

Nie mam żadnych konkretnych zachcianek. :) Ale jeśli macie książki czy poradniki o: dzierganiu, szydełkowaniu, szyciu, tworzeniu biżuterii albo o decoupage'u - dajcie znać koniecznie!
Ponadto, nie pogardziłabym również książkami przyrodniczymi, o zachowaniach zwierząt itp. No, nawet na pozycje typowo biznesowe się skuszę. ;)
Poza tym to, co mnie zaciekawi, co wpadnie mi w oko, zaintryguje... Nie ograniczam się! Mam nadzieję, że i Wy nie będziecie i coś Was u mnie zainteresuje.

No to wymianki czas rozpocząć! Udanych łowów!