01 lipca

AKCJA:REPERACJA - Podsumowanie czerwca 2016

Cześć i czołem w lipcu! Za nami 4 czerwcowe weekendy i 4 Akcje:Reperacje. W skrócie - pora na kolejne podsumowanie minionego miesiąca!




Powiem Wam, że jestem miło zaskoczona pozytywnymi opiniami na temat zabawy i Waszym udziałem. Co prawda nie w każdy weekend ktoś coś od siebie pokazuje, ale wystarczy że następnym razem jedna osoba prezentuje swój reperacyjny projekt, a za nim sypią się kolejne zgłoszenia! :)

Od siebie pokazałam w minionym miesiącu naprawiony maminy naszyjnik


W pierwszy czerwcowy weekend pokazałam Wam naprawę maminego naszyjnika (KLIK)

oraz zmniejszone i skrócone luźne spodnie.
Zmniejszane portki - tę przeróbkę nadzorowała Niunia (KLIK)

Na nowo śmieci zaprezentowała torbę na zakupy zrobioną ze starej koszuli. Jakiś czas temu przerobiłam stary t-shirt na eko-torbę, pokazywałam też jak dokonać takiej przemiany (KLIK). Jednak wersja koszulowa, w dodatku z kotwicą mega mi się spodobała! :)



Kolejnym szyciowym pomysłem był organizer, który wykonałam z plastikowego pojemnika. Wy też możecie spróbować zrobić podobny, TUTAJ znajdziecie instrukcje i listę potrzebnych rzeczy. Ja swojego używam teraz do "pilnowania" nożyczek i miar krawieckich.

Organizer zrobiony z plastikowego pojemnika (KLIK)

Innym pomysłem na przybornik może być projekt nadesłany przez My Home Rules. Jak je zrobić zobaczycie na jej blogu

Przyborniki od My Home Rules

A teraz prawdziwa perełka - szydełkowy pomysł od Quanna na śliczne, kolorowe wieszaki! Na jej blogu znajdziecie TUTORIAL, dzięki któremu własnoręcznie przerobicie swoje wieszaki. Ja koniecznie muszę wypróbować ten pomysł. :)

Quanna i jej obszydełkowane drewniane wieszaki

A co zrobić ze starym koszem na śmieci, żeby sam nie wylądował na wysypisku? Oczywiście przerobić, na przykład na takie kwieciste cudo od Asikowe majsterkowanie.

Odmieniony kosz od Asikowe majsterkowanie

I znowu będzie ciuchowo - Kącik Pełen Pomysłów zaprezentował komplet bluzka+spódniczka (na początku myślałam, że to sukienka!). Jest to przemiana wielgaśnej kiecy w coś o wiele bardziej dopasowanego, ładnego i dziewczęcego. :) 

Kącik Pełen Pomysłów i przemiana sukienki w dopasowany komplet - zobaczycie również na blogu (KLIK)

Teraz już sukienka z prawdziwego zdarzenia, a zrobiona z za dużej męskiej koszuli! Pomysł nadesłany przez Weronikę z bloga Moje Nożyczki. Kto ma ochotę na taką kieckę - zobaczcie tutorial, który Weronika dla Was przygotowała. :)

Moje Nożyczki i sukienka z męskiej koszuli

I ostatni już pomysł - dziś to już trzecia opcja na przerobienie koszuli. Kupiłam sobie w sh nieco za ciasną w biuście koszulę i żeby móc w niej swobodnie oddychać musiałam ją... poszerzyć! Zobaczcie jak to zrobiłam. :)



Jeśli chcecie znaleźć się w następnym podsumowaniu - nie zwlekajcie z reperacjami! Przygotujcie zdjęcia przed i po przemianie i nie zapomnijcie pokazać swoich wyczynów podczas Akcji:Reperacji w lipcu.
Na najbliższy weekend przygotowałam totalną przeróbkową petardę. Jeśli mi nie wierzycie - zajrzyjcie w weekend na fanpage Adzik tworzy. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨