27 maja

Bransoletka bangle szydełkowo-koralikowa. Rozmiarowy misz-masz!

Bangle'a po raz pierwszy prezentowałam w zeszłym roku we wrześniu. Od tamtej pory, po wykonaniu oliwkowej wersji, miałam ochotę na kolejną tego typu bransoletkę. Bez zapięcia, zakładaną bez problemu, wygodną i... rzucającą się w oczy. :) 
Oto efekt mojego drugiego podejścia do bangle'a! 

Bransoletka bangle w beżach i czerwieniach


Biżuteria powstała na szydełku, a do jej wykonania użyłam koralików w różnych rozmiarach. I tak znalazły się w niej czarne i czerwone Toho 8/o, beżowe i czerwone 11/o oraz czerwone koraliki bicone. Wzór wymyśliłam sama, na 7 koralików w rzędzie. 



Chciałam mieć fantazyjną i unikatową bransoletkę, dlatego zależało mi na użyciu różnorodnych koralików. Podczas szydełkowania okazało się to jednak problematyczne i musiałam kilka(naście?) razy spróbować ostatnio przerobione rzędy i zacząć je raz jeszcze.  


Tak jak przy poprzedniej bransoletce, w zszyciu końcówek pomógł mi tutorial Qrkoko. I przeciwnie niż w pierwszym przypadku, tutaj wymagało to większej ilości czasu i kombinowania głównie przy zszywaniu "jedenastek", przy których padła mi igła. Bolały mnie palce, ucierpiał sprzęt, ale było warto! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨