wtorek, 31 maja 2016

Klapki na oczach

Nie, nie będę się nosić z klapkami na głowie... Za to zaproponuję Wam coś o wiele wygodniejszego i przyjemniejszego dla oka. O, przepraszam - dla obojga oczu!

Dwustronna opaska na oczy

Oto i ona - dwustronna opaska na oczy, do spania.
Zalety takich opasek wymieniłam TUTAJ. Moja najnowsza wersja ma z obu stron materiał w kwiatowy wzór i gumkę wszytą tak, że łatwo zmienić sobie wierzchnią stronę opaski. 


Opaska nie przepuszcza światła. Jest przyjemna w dotyku (mmm, flanelowa!) i można się w niej ze spokojem wyspać. Jeśli macie ochotę na własną - zachęcam do skorzystania z instrukcji na wykonanie własnej opaski na oczy.


Jak widać poniżej, opaska idealnie zasłania obszar oczu i okolice, więc ani dołem, ani bokiem światło się nie przebija. :)

 


Co do ozdabiania opasek - w tym przypadku stwierdziłam, że kwiatowe wzorki nie potrzebują dodatkowych upiększaczy. Jeśli jednak nie dysponujecie takimi wzorzystymi tkaninami, to warto swoją opaskę przyozdobić koronkami, naszywkami itp. albo przemalować.
Czarną opaskę w dwóch wersjach pokazywałam Wam już ho-ho-hooo dawno temu. Była wersja BIAŁA oraz RÓŻOWA.