31 stycznia

Saszetka-woreczek - Koci, koci łapki!

...łapki! 


Dzisiaj znowu będzie biało i z farbami w tle, ale zamiast odnowionego konia na biegunach pokażę Wam uszytą w niecałe 10 minut sakiewkę. I to taką idealną dla kociarzy. ;) 

Sakiewka może posłużyć za schowek na kocie zabawki albo przydać się w podróży, np. do przechowania w niej małej, szydełkowej robótki (w najbliższych dniach przetestuję tę drugą opcję). 


Szaro na białym widać i napis, i motyw kocich śladów. 



W sakiewce nie tylko malunki są szare - są jeszcze sznurki do ściągania, dzięki którym całość się zamyka i nic ze środka nie umyka. :)


Uciekam do szydełkowych robótek, bo marzy mi się wielgaśny pled, a mam na razie zrobiony bardzo mały kawałek... Jednak jestem dobrej myśli! Tym bardziej, że włóczki póki co nie powinno mi zabraknąć (jak nigdy mam mały zapas). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨