07 czerwca

Kolczyki z piór żółto-czarne

Przedstawiałam Wam już istny wysyp pióraśnej biżuterii, ale dwukolorowych piórkowych kolczyków nie byłam w stanie wtedy zaprezentować, gdyż powstały nieco później. Czekały w kolejce na to, żeby je też w końcu pokazać i nadarzyła się ku temu świetna okazja. 
Jak co miesiąc, na blogu u Danutki, trwa kolorystyczne wyzwanie - w czerwcu obowiązuje kolor żółty. Zastanawiałam się co zmajstrować w tym kolorze, ale przypomniałam sobie właśnie o tych kolczykach!



Połączenie piórek żółtych z czarnymi kojarzy mi się... z osami i szerszeniami. Kolczyki mają jeszcze po małym, czarnym koraliku, a metalowe elementy są w kolorze złotym. 
Jeśli jesteście ciekawi/ciekawe jak wykonać takie kolczyki - możecie sprawdzić to TUTAJ




Nie mam pociągu do żółtego, żadnych dodatków w tym kolorze i ani jednej części garderoby. Wręcz go nie cierpię! Jedyne z czym mi sie kojarzy, to letnia żółta sukienka, którą nosiłam za dzieciaka i to z przymusu - nie lubiłam jej, bo przyciągała mnóstwo małych, czarnych robaczków. 

Swoje piórkowe kolczyki zgłaszam na czerwcowe wyzwanie kolorystyczne u Danutki

http://danutka38.blogspot.com/2015/06/cykliczne-kolorki-u-danutki-czerwiec.html

Mam nadzieję, że macie lepsze wspomnienia z żółtym kolorem.
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨