14 listopada

Bransoletki w żywych kolorach na jesienną chandrę

Za oknami jesienna słota, dlatego dodaję sobie energii intensywnymi kolorami! Na mnie ten patent działa, być może i Ciebie barwna biżuteria wesprze podczas burych, deszczowych dni. I dlatego uraczę Cię sporą dawką zdjęć bransoletek!

Bransoletki wyplecione z zamszowych sznurków - Adzik tworzy

Kolorowe bransoletki na jesienną chandrę

Bransoletki wyplecione z zamszowych sznurków

Zalety zamszowych sznurków odkryłam dość dawno, ale dopiero kilka dni temu użyłam ich do wykonania nieco innych bransoletek niż zwykle. Wystarczyło poprzeplatać w odpowiedni sposób 4 sznurki, żeby uzyskać tak ciekawy wzór! 
Po prawej widać bransoletkę wykonaną z 2 sznurków w kolorze zielonym i po jednym sznurku w kolorze różowym i żółtym. 

Bransoletka wyplecione z zamszowych sznurków - Adzik tworzy

Do wykonania drugiej bransoletki potrzebowałam 2 białych sznurków i po jednym sznurku czerwonym i jasnoróżowym.  

Bransoletka wyplecione z zamszowych sznurków - Adzik tworzy

Zobacz także plecioną z zamszowych sznurków bransoletkę "Jesienny las". Październikowy spacer po lesie zainspirował mnie do jej wykonania. 

Bransoletki z rzemieni, z metalowym wykończeniem

Po przeplataniu miałam ochotę na coś prostego w wykonaniu, ale ciekawie wyglądającego. 
Wygrzebałam z mojej magicznej szuflady z zawieszkami dwie przekładki w srebrnym kolorze - żółwia i sowę. Ze względu na wielkość otworów w przekładkach musiałam użyć po dwa szyte rzemienie, dlatego bransoletki są dwukolorowe. Ale dzięki temu prezentują się jeszcze lepiej! 😉

Kolorowe bransoletki z rzemieni ozdobne przekładki - Adzik tworzy

Kolorowe bransoletki z rzemieni, z metalowym wykończeniem - Adzik tworzy

Neonowe bransoletki z płaskich rzemieni

Czas na atak żywych kolorów! 
Obkupiłam się kiedyś w przekładki do płaskich rzemieni i udało mi się za nie zabrać. Użyłam ich wraz z płaskimi, plecionymi rzemieniami w różnych kolorach do zmajstrowania poniższych bransoletek. 

Neonowe bransoletki z płaskich rzemieni kwiaty - Adzik tworzy

Tutaj w wersji z kwiatami...

Neonowe bransoletki z płaskich rzemieni kwiaty - Adzik tworzy

...a poniżej w wersji sercowej. 

Neonowe bransoletki z płaskich rzemieni serca - Adzik tworzy

Neonowe bransoletki z płaskich rzemieni serca - Adzik tworzy


To wszystkie zdjęcia na dziś. A w najbliższym czasie spodziewaj się ciuchowych przeróbek, bo znów mam smaka na szycie.😄
Zmykam tworzyć, kreatywnego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨