23 sierpnia

Nie ma to jak kopertówka!

Były malowane bluzy, różnorodne bransoletki, nadszedł czas na domowej roboty małe torebki-kopertówki!

czarna mała torebka z kokardką z odzysku - Adzik tworzy

Czarna mała torebka z kokardą z odzysku

Moja ulubiona! :) Co prawda pasek na ramię jest niedoskonały, jest za to straaasznie pojemna, chociaż na taką nie wygląda.
Do ozdoby użyłam kokardki z innej, kupnej kopertówki, która po kilku latach noszenia była już okropnie zniszczona. A żeby było jeszcze bardziej dziewczęco - wnętrze tej torebki wyścielone jest materiałem w kolorowe kwiatki.

Swego czasu cierpiałam na brak torebek. Teraz? Mam ich za dużo! Nie nadążam z ich noszeniem... ;)

Mini kopertówka z flagą USA, ręcznie malowana

kopertówka w flagą USA, ręcznie malowana - Adzik tworzy

Malowana farbami akrylowymi, zapinana na zamek. Jej wymiary to 12 cm x 19 cm i około 120 cm pasek na ramię.

Czarna kopertówka z ćwiekami

Czarna kopertówka z ćwiekami - Adzik tworzy

W środku posiada dwie małe kieszonki, zapinana na zamek. Jej wymiary to 20 x 32 cm, pasek na ramię długości ok. 100 cm. 
Jak zamontować ćwieki do materiału? Pokazuję to w instrukcjach na bluzę z ćwiekami DIY.

Od jakiegoś czasu korci mnie uszycie torebki z metalowymi biglami... Muszę je tylko kupić, znajdę wolną chwilę i pewnie nic nie będzie mogło mnie oderwać od maszyny do szycia. Na pewno się nią pochwalę. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨